Akumulátor Li-ion 48V 17,5 Ah

Typ článků: Li-ion značkové LG Chem MJ1
Nabíjecí napětí: 54,6V
Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 17,5Ah (816Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita**: 16,8 Ah (782Wh) @ 0.5C vybíjení

14 500,00 Kč
S DPH
Počet
Skladem

Tento akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion značkové LG Chem MJ1
Nabíjecí napětí: 54,6V
Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 17,5Ah (816Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita**: 16,8 Ah (782Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení - 9 hod.
Doba nabíjení: 5A - 4,5 hod.
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)
Balanční obvody: ANO
Max. nabíjecí proud: 5A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru bez doku(v,š,d): 128x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (s dokem): 4,2 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 5A)
Nabíječka: není součástí
Záruka: 24 měsíců

Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, protikus konektoru XT60, 2x klíč zámku, CZ návod

Vhodné pro motory  750W včetně 1000W 8FUN BBS 02 48V/750W

POZOR! Nemá žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička atd).

* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu


** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají. 

98 ks