Akumulátor 36V 20,4 Ah do rámu
Typ článků: Li-ion značkové Molicel INR18650-M35A
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 20,4 Ah (601Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 19,4Ah (580Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Přinášíme vám Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s jednou z nejvyšších kapacit 36V/20,4Ah, přitom v kompaktnějším balení! Je určený pro ty, kdo požadují veliký dojezd na jedno nabití při kompaktních rozměrech baterie. Box typu Shark. Vyrobeno ze značkových článků Panasonic B. "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Všechny konektory jsou chráněny jednou velkou gumovou krytkou. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.
Tyto akumulátory vyrábíme na vlastní výrobní lince v ČR! Konektor s možností rychlonabíjení v základu.
Tento akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou 36V/2A nebo 36V/4A od renomovaného výrobce STCharger. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepšího rozložení hmotnosti a jízdních vlastností elektrokola.
Technické parametry:
Typ článků: Li-ion značkové Molicel INR18650-M35A
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 20,4 Ah (601Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 19,4Ah (580Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení 2A - 10 hod.
Doba nabíjení: rychlonabíjení 4A - 5 hod
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)
Standarní nabíjecí proud: 2A
Maximální nabíjecí proud: 4A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.) do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru bez doku(v,š,d): 128x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (s dokem): 3,8 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 5A)
Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická STC-8127LC
Volitelná nabíječka: 36V/4A STC-8150LC (vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod
Vhodné pro motory 250W až 750W.
POZOR! Nemá žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička atd) nebo použít se středovým motorem, keterý má jednotku integrovanou v motoru.
* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu
** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají.