Senzor řazení Gearsensor - pro přehazovačku

Senzor je kompatibilní s pohony:

  • BBS-01 (250W)
  • BBS-02 (750W)
  • BBS-HD (1000W) 68 mm
  • BBS-HD (1000W) 100 mm
1 300,00 Kč
S DPH
Počet
Skladem

Gearsensor je senzor řazení, který se připojuje místo brzdových pák. Speciální snímací technika uvnitř sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojuje činnost motoru a díky tomu je možné hladké přeřazení. Senzor nahrazuje standardní brzdové páky.

 

Gearsensor je malý pomocník, který pomáhá při řazení na kolech vybavených středovým pohonem CENTRAL KIT EVBIKE.

Senzor je vhodný zejména pro kola, která mají vyšší výkon od 350W a pro osoby, které jsou uživatelsky založeny a chtějí si užívat nerušený komfort v průběhu jízdy.

A proč právě gearsensor?

Přes nesporné výhody středových motorů na elektrokolech není při řazení takový komfort, jako u jiných motorů (předních i zadních). Konkrétně se jedná o přenos kroutícího momentu motoru z hnaného převodníku do celého převodového mechanismu, při kterém je řazení hlučné a „nepříjemné“ doprovodnými rázy v okamžiku přesunu řetězu pod tahem motoru na jiný pastorek. V případě vícerychlostních náb je bez přerušení šlapání změna převodu téměř nemožná, tedy například při jízdě do kopce je nutné přestat šlapat, což v malé rychlosti může způsobit úplné zastavení jízdy. A to právě řeší gearsensor, který umožní v průběhu řazení na definovaný čas odpojit tah motoru, aby bylo možné bezproblémově přeřadit. Šetří se tak i jednotlivé komponenty celého převodového mechanismu, bonusem je komfort řazení shodný s řazením na normálním kole. Tento proces je řízen elektronicky a je reakcí na aktivaci pohybu řadící páčky.

Je gearsenzor jen pouhým snímačem pohybu lanka?

Ač by se zdálo, že gearsensor je jednoduchý snímač lanka, tak vězte že tomu tak není. Tato součást prošla několika lety vývoje a mikroprocesor uvnitř snímače vyhodnocuje mnoho údajů, tak aby například rozpoznal přeřazení od běžného pohybu lanka například při jízdě po nerovnostech.

 

 

Manual CZ
Manual_CZ.pdf
Manual EN
Manual_EN.pdf
87 ks