Nabízíme servis a tunning elektrických vozidel
- zvýšení výkonu - maximální rychlost, dojezd
- montáž příslušenství - monitory stavu baterií, rychlosti, napětí apod.
- rekuperace - dobíjení baterií při brždění
- balancování bateríí a výměny bateriových systémů
- záruční a pozáruční opravy
Příklady možného tunningu:
1. Tunning elektrického skůtru TISONG SCOOTY:
2. Tunning elektrického skůtru ZQTD-389 (HANSCRAFT SportMAX Lifepo, AKUMOTO A300 L85)
Tunning elektrického skůtru TISONG SCOOTY:
původní konfigurace:
motor: 2500W bez rekuperace
baterie: 4x12V 40Ah Gel
BMS: -
Nabíječka: 48V 8A
brzdný systém: přední kotoučová, zadní bubnová brzda
monitoring: standartní lankový rychloměr, ručičkový ukazatel stavu baterií
Maximální rychlost: 45-50km/h
Dojezd: 25-50km
tunningová konfigurace: (orientační cena 89000,- Kč s DPH)
motor: 6000W s rekuperací
regulátor:KEB72801X,24V-72V,350A,8.0KW,E-bike Brushless Controller
baterie: 24xLiFePo - 72V 40Ah
BMS: ano
Nabíječka: 72V 15A
brzdný systém: přední a zadní kotoučová brzda
monitoring: digitální display s ukazatelem rychlosti, km, stavu baterií, odběru atd.
Maximální rychlost: 90-120km/h
Dojezd: 70-110km
Fota z průběhu přestavby:
1. Všechny potřebné komponenty pěkně pohromadě :)
2. formátování a balancování baterií
3. Umístění bateriových článků ve skútru
4. Programování regulátoru
5. Umístění regulátoru, BMSky a konektorů pro nabíječku
HOTOVO.
Tunning elektrického skůtru ZQTD-389 (HANSCRAFT SportMAX Lifepo, AKUMOTO A300 L85)
původní konfigurace:
motor: 800W, 14"
baterie: LiFePo výměnný pack L85 30Ah (2x48V 15Ah)
Nabíječka: 48V 3A
brzdný systém: přední kotoučová, zadní bubnová brzda
Maximální rychlost: 45-50km/h
Dojezd: do 55 km
tunningová konfigurace:
motor: 6000W 13"
regulátor:KEB72601,24V-72V,150A,6.0KW
baterie: LiFePo výměnný pack L85 30Ah (2x48V 15Ah) + 8xLiFePo 40Ah
Nabíječka: Nabíječka: 48V 3A + 24V 10A
brzdný systém: přední a zadní kotoučová brzda
Maximální rychlost: 110km/h (omezena na 90km/hod)
Dojezd: 30-60km (dle stylu jízdy)
upravený bateriový pack
umístění přídavných článků a regulátoru
výsledek
Reálně dosažené výsledky těchto skútrů ZDE