Elektromotor pro kolo MXUS XF40C 30H 1500W zadní na kazetu
- Bezpřevodový BLDC HUB motor zapletený doráfku
- Jmenovitý výkon: 1200W při 48V
- Napájecí napětí: 24-48V
- Maximální proud: až 35A
- Maximální trvalý výkon: až 1500W
- dodáváme vypletený do ráfku: 24", 26", 27,5" a 28/29"
- dostupná vinutí: 7x9 8x8 10x6 a 12x5
ELEKTRICKÝ MOTOR MXUS XF40C 30H
varianta zadní na kazetu
velikost ráfku zvolte v záložce
pro diskové nebo V-BRAKE brzdové systémy - napište do poznámky
- dostupná vinutí: 7x9 8x8 10x6 a 12x5
Které vinutí je pro vás to pravé?
7x9 - Motor s nejnižší maximální rychlostí, ale nejvyšším točivým momentem (sílou). Pokud žijete v horské nebo velmi kopcovité oblasti, pokud jezdíte v terénu na trasách s velkým převýšením nebo pokud táhnete přívěs za kolo nebo je vaše kolo těžší než typická kola, pak je takový motor pro vás. Umožňuje také (při rychlosti cca 25 km/h) maximální dojezd, protože nejlépe využívá uloženou energii. To vše se ale platí nižší maximální rychlostí, takže většinou se takový motor nevolí, pokud je terén, po kterém hodláte jezdit, rovinatý nebo mírně kopcovitý - příliš nízká rychlost na rovných asfaltových nebo šotolinových úsecích vás bude otravovat.
8x8 - Motor se sníženou maximální rychlostí, ale zvýšenou účinností. Má vysoký točivý moment, poskytuje nejefektivnější jízdu s nejnižší spotřebou energie. Vhodné pro lidi, pro které není důležitá maximální rychlost (nebo dokonce není chtěná), ale jako hlavní výhodu své konstrukce vidí sílu (točivý moment). Nejlépe se hodí pro konstrukce postavené s ohledem na pevnost, efektivitu a dosah.
10x6 - Mezimotor, má vyšší maximální otáčky za cenu nižšího točivého momentu (síly). Poskytuje rychlejší jízdu lidem, kteří oceňují vysokou rychlost. Je slabší, poskytuje o pár % menší dojezd a bude fungovat hůře pod naloženou jízdou v horách. Tento model najde zvláštní zájem o trekking, štěrk, expedici, cross a další silniční struktury.
12x5 - Motor s nejvyšší maximální rychlostí a zároveň nejslabší z modelů 30H. Jedná se o pohon nejčastěji používaný pro jízdní kola s 20/24" koly. Použití takového motoru znamená, že docela malá kola mohou urychlit konstrukci (díky vysokým otáčkám motoru) na rozumnou maximální rychlost. Tento model motoru se obvykle nepoužívá pro 26-28" kola. Pokud vědomě nevybudujeme konstrukci, která by jen za ideálních podmínek na rovné silnici měla zrychlovat na obzvláště vysoké maximální rychlosti.