Kategorie
-
Sady na přestavbu na elektrokolo
-
FOTOVOLTAIKA, Solární systémy
- Baterie, články LIFEPO, LIFEPO4, LIFEYPO
- Baterie, články Li-ion Li-pol
- Baterie, články LTO (Lithium Titanate Oxid)
- Olověné, gelové, AGM trakční baterie
- Nabíjecí kabely, nabíječky pro elektromobily
-
Pohony elektrických vozidel
- BMS, balancery, monitory
- Nabíječky baterií, článků
- Jištění, kabely a konektory
- Elektrická kola Elektrokola
- Elektrická vozidla
- Bateriové BOXy a úložiště
- Služby
- BAZAR
Nové produkty
Konverzní kit ENA 1000W 48V přední kolo
Článek LiFePO4 3,2V 314Ah EVE
AKUMULÁTOR 48V, 32AH LI-ION LG AKUMOTO
Nominální kapacita: 32Ah (1654Wh)
Využitelná kapacita: 30,7Ah
Maximální vybíjecí proud: 100A (5s)
Maximální průběžný vybíjecí proud: 40A
Testované zatížení: 40A kontinuální vybíjení po dobu 60 min
Nabíjecí napětí: 58,8V (14S)
Standardní nabíjecí proud: 5A
Maximální nabíjecí proud: 10A
Speciální velký aku pack, určený primárně jako náhradní corepack pro elektrické skútry, například Akumoto 600, Guever Classic, Guewer Retro atd. Oproti originálu většinou poskytne vyšší dojezd s nižší hmotností. Aku pack postavený ze značkových Li-ion článků LG, kapacita 32Ah, napětí 48V. PVC balení akumulátoru pro dodatečnou montáž do dalšího obalu (původního boxu nebo prostoru po původních olověných akumulátrech. Kvalitní články a BMS řídící elektronika zajistí dlouhou a spolehlivou životnost akumulátoru. Oproti olovu a LiFePO4 je akumulátor také na danou kapacitu podstatně lehčí. Použita elektronika pro 14 článků v sérii, aby bylo dosaženo max. napětí 58,8V. Akumulátor pak lze nabíjet i původní 16S LiFePO4 nabíječkou.
Nominální kapacita: 32Ah (1654Wh)
Využitelná kapacita: 30,7Ah
Maximální vybíjecí proud: 100A (5s)
Maximální průběžný vybíjecí proud: 40A
Testované zatížení: 40A kontinuální vybíjení po dobu 60 min
Nabíjecí napětí: 58,8V (14S)
Standardní nabíjecí proud: 5A
Maximální nabíjecí proud: 10A
Doba nabíjení při standardním nabíjecím proudu: 7 hodin
Doba nabíjení při rychlonabíjení (10A): 3,5 hodin
Články: LG MH1
Rozsah teplot při nabíjení: 0-45°C
Rozsah teplot při vybíjení: -10°C-50°C
Ochrany: (nadproud, podpětí,přebití, zkrat, tepelná ochrana)
Balanční obvod: ANO
Signálové zapínání: NE
Jištění tavnou pojistkou: ANO - nabíjecí i vybíjecí větev
Nabíjeci konektor: T-plug redukovaný na XLR 3-pin female
Vybíjecí konektor: XT60 (protikus součástí)
Hmotnost baterie (včetně BMS desky): 6,8 kg
Rozměry: 240x140x150mm
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: protikus vybíjecího a nabíjecího konektoru, návod
Orientační dojezd: s řídící jednotkou 40A (2000W motor max.) - 50-60km
Rekuperace: pozor, pokud řídící jednotka vašeho zařízení neumí omezit rekuperační nabíjecí proud na přesnou hodnotu do 10A, je třeba rekuperaci zcela deaktivovat. Nabíjení vyšším proudem může poškodit články akumulátoru a významě zkrátit jejich životnost. Na takové poškození nelze uplatnit záruku!
Pozor, tento akumulátor je určen k montáži do dalšího obalu, který ho ochrání proti vniknutí vody a vlhkosti!
Součástí není nabíječka - k tomuto typu akumulátoru lze použít nabíječku 48V (58,4V) pro články LiFePO4 16S, popřípadě nabíječku 52V (58,8V) pro Li-ion 14S. Nabíjecí proud max. 10A.
POZOR, pokud máte ve skútru olověné akumulátory, budete potřebovat také novou nabíječku.

Nominální kapacita: 32Ah (1654Wh)
Využitelná kapacita: 30,7Ah
Maximální vybíjecí proud: 100A (5s)
Maximální průběžný vybíjecí proud: 40A
Testované zatížení: 40A kontinuální vybíjení po dobu 60 min
Nabíjecí napětí: 58,8V (14S)
Standardní nabíjecí proud: 5A
Maximální nabíjecí proud: 10A