Typ motoru: převodový se spojkou, 36 paprsků, přední nebo zadní na kazetu Rozteč vidlic: 100 / 110 mm - přední, 135 / 145 mm - zadní Maximální výkon: 250-1000W Napájecí napětí: 36-48V Maximální trvalý proud: 20A Rychlost pro 26" kolo: cca 35 km/h Hmotnost motoru : 3,8 kg Hallův senzor: ano
Přídavný Hallův snímač pro měření rychlosti:ano Montáž brzdového kotouče: 6 šroubů
Co byste měli vědět, než si koupíte Mxus XF15C 350W
Motor se doporučuje pro konstrukce postavené pro asistovanou městskou nebo trekkingovou jízdu. Motor je lehký, má převody a spojku, díky čemuž je bez tření. Pokud máte v úmyslu postavit kolo, na kterém hodláte jezdit mimo silnice nebo asfaltky nebo máte zájem o sportovní zážitek z jízdy - pak zvolte Mxus 30H nebo dokonce Mxus 3K, bude fungovat MNOHEM lépe (nebude se nadměrně zahřívat )
Umožňuje konstrukci nejlehčích a nejmobilnějších pohonných sad
Nejlepší regulátor by měl být 15-17A s napětím 36 nebo (lépe) 48V (vřele doporučujeme regulátory SINUS), aby se motor co nejméně zahříval na nejvyšší výkon
Přestože má motor celých 350W jmenovitého výkonu a je větší a odolnější než jeho menší 250W verze, doporučujeme jej napájet z ovladače s maximálním proudem 15-17A. Vzhledem k tomu, že regulátor bude 250W, bude mít samotný motor velkou rezervu jmenovitého výkonu, což se projeví ve vysoké efektivitě práce, menším zahřívání motoru a mnohem delší mechanické životnosti.